برای خرید فن کیس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

استفاده از فن کیس به طور موثر، از بروز مشکلاتی همچون افزایش دما و افزایش نویز در کیس جلوگیری می‌کند. این فن‌ها می‌توانند هوا را در داخل کیس به طور مداوم جابجا کرده و از تجمع گرما در نقاط مختلف جلوگیری کنند. همچنین، انتخاب فن کیس مناسب می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم و استفاده طولانی‌مدت از قطعات کمک کند.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

چرا باید موس ریزر را انتخاب کنیم؟

موس‌های ریزر به دلایل متعددی انتخاب خوبی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای هستند. یکی از اصلی‌ترین دلایل، کیفیت بالای ساخت و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در این موس‌ها است. ریزر از سنسورهای بسیار دقیق و حساس در موس‌های خود استفاده می‌کند که باعث می‌شود عملکرد بسیار روان و دقیق داشته باشند.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

برای خرید میکروفون حرفه ای باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

میکروفون‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. از جمله می‌توان به میکروفون‌های کاندنسر، میکروفون‌های داینامیک و میکروفون‌های ریبون (Ribbon) اشاره کرد. هر کدام از این میکروفون‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

روش های مختلف افزایش شتاب دهی موس

اغلب به گیمرها توصیه می‌شود که شتاب ماوس خود را خاموش کنند، این موضوع به دلیل کنترل دقیق حرکات موس اهمیت دارد. عدم استفاده از شتاب موس در ویندوز باعث می‌شود که مکان نمای موس بر اساس فاصله فیزیکی حرکت موس تعیین شود، نه بر اساس سرعت حرکت. این موضوع باعث می‌شود که کنترل موقعیت موس بهبود یافته و شما بتوانید حرکات خود را با دقت بیشتری کنترل کنید.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

آیا تراکم پیکسل بالاتر در مانیتور همیشه بهتر است؟

در انتخاب یک نمایشگر، بهتر است همه عوامل مهم از جمله تراکم پیکسلی، اندازه صفحه نمایش، نوع استفاده (مثلاً استفاده در یک اتاق کوچک یا بزرگ)، و شرایط نورپردازی را در نظر بگیرید. با توجه به این عوامل، می‌توانید بهترین تجربه مشاهده تصاویر را برای خود رقم بزنید.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

چطور رایانه خود را دو مانیتوره کنیم؟

اتصال دو مانیتور به رایانه کمی چالش‌برانگیز است اما با کمی حوصله به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر کارت گرافیک شما دارای پورت‌های مختلفی مانند HDMI، DisplayPort، VGA و DVI است، می‌توانید مانیتورهای جدید خود را به پورت‌های موجود متصل کنید.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

معرفی و بررسی میز گیمینگ موتور دار گیم مکس مدل D140 Carbon EC

میزهای بازی فراتر از فضایی برای نمایشگرها و لوازم جانبی شما تکامل یافته اند. میز ها به یک تجربه بازی تبدیل شده اند. میزهای گیمینگ که با در نظر گرفتن عملکرد، زیبایی شناسی و ارگونومی طراحی شده اند و نیازهای متنوع گیمرها، پخش کننده ها و سازندگان محتوا را برآورده می کنند.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه

راهکارهای اجرای سریع بازی روی ویندوز

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش پیچیدگی بازی‌های رایانه‌ای، نیاز به بهره‌گیری از روش‌ها و راهکارهایی برای بهبود عملکرد سیستم و اجرای روان‌تر بازی‌ها بیش از پیش احساس می‌شود. بهینه‌سازی سیستم و استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند تجربه بازی را بهبود بخشیده و از بروز مشکلاتی مانند افت فریم و لگ جلوگیری کند.

بیشتر ببینید
0 دیدگاه