استفاده از هشتگ های معروف برای گیمرها

استفاده از هشتگ های معروف برای گیمرها

 

با استفاده از هشتگ‌های گیمری، افراد بیشتری را به سمت کانال خودتان بیاورید

آیا شما واقعا به وب سایت های استریم علاقه مند هستید؟ آیا تا به حال به داشتن کانال مخصوص خودتان فکر کرده اید؟ سرگرمی شما می تواند به یک تجارت تبدیل شود. اصلا تا به حال تصورش را کرده اید؟ برای این که واقعا زندگی کنید، آنچه که دوست دارید را انجام دهید. زمانی می توانید این کارها را انجام دهید که یاد بگیرید چطور از اطلاعات در فضای وب استفاده کنید، اطلاعاتی مثل هشتگ های گیمرها.

دنبال کننده های شما خود به خود به کانال شما جذب نمی شوند پس باید یاد بگیرید که با استفاده از هشتگ های درست آنها را به سمت خودتان هدایت کنید. اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید، ناامید نشوید. این مطلب تمام جزئیات استراتژی های موثر برای راه انداختن کانال شخصی تان را به شما یاد می دهد. الان بهترین زمان برای راه انداختن رقابت های خاص برای بالا بردن و به دست آوردن دنبال کننده های جدید است. مگر کسی هم هست که دوست نداشته باشد دنبال کننده هایش بیشتر شوند. اگر همین روند را ادامه دهید، تا سال آینده تبدیل به یک کانال با برند معروف و یک پروژه بزرگ در صنعت استریم و گیمینگ خواهید شد.

ده هشتگ برتری که باید در شبکه های مجازی داشته باشید، از کانال استریم شما یک برند می سازد. به این ترتیب شروع به کسب درآمد از کانالتان می کنید. بازی های ویدیویی، بازی با هیجان و اشتیاق است.

 

برای مشاهده قیمت صندلی گیمینگ و خرید انواع تجهیزات گیمینگ کلیک کنید.

 

شبکه های اجتماعی که بعنوان استریمر باید داشته باشید

شبکه های اجتماعی فضایی مفید برای تمام گیمرها و استریمرها هستند. فرقی نمی کند که کانال شما در کدام شبکه اجتماعی باشد، مثلا در توییچ یا در یوتیوب. داشتن شبکه های اجتماعی شما را به دنبال کننده هایتان نزدیک تر می کند بعلاوه اینکه در هر پستی که منتشر می کنید، می توانید هشتگ های شخصی یا هشتگ های پر طرفدار را اضافه کنید. هدف از ایجاد شبکه های اجتماعی این است که کانال شما را شلوغ و پربازدید کند.

 

هشتگ های استریمر

 

شما می توانید کارتان را از اینستاگرام، توییتر و فیسبوک شروع کنید زیرا این شبکه ها در بین کاربران محبوب تر و متداول تر هستند. قدم بعدی این است که محتوای خوب بسازید، چیزی که دنبال کننده های شما به خواندن آن علاقه مند باشند. اگر هیچ ایده ای درباره موضوع خوب ندارید یا نمی دانید چطور باید کار برند سازی را شروع کنید، در اینجا چند نکته خوب را به شما یاد می دهیم:

  • اول اینکه نام و تصویر نمایه تمام اکانت هایی که در شبکه های اجتماعی دارید را یکسان و مثل هم کنید.
  • دوم اینکه اگر قصد دارید که مطلبی را منتشر کنید، تصویر برجسته و شاخصی برای زمان انتشار آن طراحی کنید.
  • سوم اینکه چند مساله شخصی و مهم در مورد خودتان را برای تعامل بیشتر با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • چهارم اینکه از قرار دادن نظر سنجی استفاده کنید تا در ضمن تعامل بیشتر از دنبال کننده هایتان ایده بگیرید.
  • پنجم اینکه جایزه تعیین کنید تا بتوانید دنبال کننده های بیشتر را جذب کنید.
  • ششم اینکه یک سری اطلاعات آماری و آنچه که افراد می توانند در کانال شما ببینند را ارائه کنید.
  • هفتم اینکه اولین نفری باشید که در مورد بازی هایی که انجام داده اید اطلاعات و مطلب به اشتراک می گذارید.

 

ده هشتگ برتر گیمینگ و بازی‌های حرفه‌ای کامپیوتری

اصلا چرا از هشتگ ها استفاده می کنیم؟ هشتگ ها به کاربران کمک می کنند تا در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه  دارند اطلاعات بیشتری بدست آورند. تمام کلمات یا عباراتی که با علامت # شروع می شوند، همان چیزهایی هستند که در رسانه های اجتماعی به آن ها هشتگ می گوییم. اگر یکبار روی یک هشتگ کلیک کنید، به سمت پست هایی که با همان هشتگ منتشر شده اند و احتمالا ارتباط موضوعی با آن هشتگ دارند، هدایت می شوید.

بعنوان مثال اگر روی عبارت #JapanLovers کلیلک کنید، قطعا انواع اطلاعات اعم از فیلم و عکس های مرتبط با ژاپن را خواهید دید. شما حتی می توانید هشتگ شخصی خودتان را بسازید یا از هشتگ های موضوعی خاص یا پرطرفدار در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اما بین این هشتگ ها تفاوت هایی وجود دارد.

هشتگ های شخصی

این هشتگ ها به پست هایی که شما در صفحه شخصی یا کانال خودتان می گذارید مربوط هستند و اگر موضوعات یکسانی نداشته باشند زیاد مهم نیست.

هشتگ های موضوعی خاص

وقتی مطالب متفاوتی پیرامون یک موضوع واحد پست می شوند، از این هشتگ ها برای یکسان کردن موضوعی استفاده می شود. مثل همان مثالی که در مورد ژاپن زدیم. در واقع هدف استفاده از این هشتگ ها سازماندهی و یکپارچه کردن اطلاعات است تا مطمئن باشیم که کاربران علاقه مند به هر موضوعی می توانند به راحتی به تمام مطالب مرتبط با آن دسترسی پیدا کنند.

هشتگ های موضوعات داغ روز

وقتی اتفاقی در جهان می افتد، مردم سراسر دنیا بطور همزمان شروع به بحث و صحبت کردن در مورد آن می کنند و این گونه است که هشتگ های موضوعات داغ روز ساخته می شوند. با توجه به واکنش های کاربران معمولا دوام این هشتگ ها برای مدت های کوتاهی مثلا چند ساعت یا یک هفته خواهد بود. اما شما می توانید از این هشتگ ها برای جلب توجه کاربرانی که جزو دنبال کننده های شما نیستند، استفاده کنید و آنها را به سمت کانال خود بکشانید.

 

استفاده از هشتگ برای استریم کردن

 

استفاده از هشتگ ها کار جالبی است زیرا راهی برای جذب کاربران بیشتری است که در حلقه مخاطبان شما نیستند. هر پستی که در شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنید باید هشتگ داشته باشد. بر اساس اعلام آمار besthashtag.com در زیر 10 نمونه از هشتگ هایی که گیمرها در سال 2019 از آن استفاده می کردند، آورده ایم:

#gaming

#gamer

#ps

#videogames

#playstation

#xbox

#games

#game

#fortnite

#twitch

اگر شما fortnite بازی نمی کنید، بجای آن از هشتگ بازی دیگری که درحال انجامش هستید استفاده کنید. اگر به هشتگ هایی که امسال بیشتر استفاده شده اند، نگاه کنید، می توانید بفهمید که محبوب ترین بازی این روزها چه بازی ای است. حتی گیمرهایی که کانال ندارند ولی دوست دارند در مورد بازی ای که درحال حاضر انجام می دهند پست بگذارند هم می توانند از هشتگ های گیمرها استفاده کنند. اما برای سایر استریمرها که موضوع هشتگ ها را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدی می گیرند، هشتگ های دیگری هم هستند که می توانند به پست های شما اضافه کنند. پس سعی کنید تمام هشتگ ها را درج کنید.

#streamer

#twitch

#gamer

#gaming

#ps

#fortnite

#twitchstreamer

#xbox

#youtube

#stream

 

کانال استریم خود را تبدیل به برند کنید

 حالا که تلاش می کنید محتوای عالی بسازید، به خاطر داشته باشید که کانال شما می تواند به یک برند تبدیل شود. معمولا افرادی که عاشق کاری که انجام می دهند هستند، احساس می کنند که تبدیل سرگرمی به تجارت ممکن است حس خوشایند ناشی از انجام آن کار را از بین ببرد. اما اگر بتوانیم از انجام آن کار به سود برسیم، پس ارزش تبدیل شدن به یک برند حرفه ای را دارد. پس آمادگی این را داشته باشید که از سرگرمی تان در زندگی به روش دیگری استفاده کنید. ممکن است هیجان زده شوید پس بیایید به نکات اساسی که باید بدانید بپردازیم:

آواتار شما چهره جدید شما خواهد بود

این کار بسیار آسان است و می توانید با استفاده از برنامه هایی که آواتار (Avatar Maker) می سازند آن را درست کنید. در این مرحله می توانید هر سبکی که دوست دارید انتخاب کنید ازجمله آواتارهای انیمیشن، آواتارهای کارتونی، آواتارهای شخصیت های Fortnite و یا هرچیز دیگری که دوست دارید.

حالا شما یک حرفه ای هستید و نیاز به یک لوگو برای کانالتان دارید

برای لوگو می توانید هم از آواتارتان استفاده کنید و هم می توانید یک لوگوی جدید دیگر برای کانالتان طراحی کنید و بسازید. این کار را می توانید خیلی سریع و به راحتی با برنامه های سازنده لوگوی بازی انجام دهید.

 

برای خرید نورپردازی استریم و میز حرفه ای گیم کلیک کنید.

استریمر شدن

 

شما باید یک ویژگی برجسته و متمایز کننده برای کانالتان درست کنید

باید در کانالتان یک سبک گرافیکی خاص یا یک پلت رنگی خاص برای تمامی مطالبی که پست می کنید و به اشتراک می گذارید، بسازید. با این کار در اولین نگاه تمامی دنبال کننده های شما می توانند شما را در هر شبکه اجتماعی مثل بنرهای یوتیوب، تصاویر کوچک، توییچ و یا هرجای دیگری شناسایی کنند.

حالا شروع به کسب درآمد از کانالتان کنید

وقتی که یک برند می سازید، به قسمت هیجان انگیزتر و جالب تر ماجرا می رسید. چرا؟ چون حالا شما می توانید کالا تولید کنید. بله! می توانید شروع به ساخت تمام محصولاتی کنید که فکر می کنید دنبال کننده های شما از آن استقبال خواهند کرد. کالای شما می تواند هر چیزی باشد.

با ساخت یک ماکت شروع کنید تا در طراحی محصولات به شما کمک کند و به این ترتیب دیگر نیازی به سرمایه گذاری پول هنگفت در تولید هم نخواهید داشت. از روی لایک هایی که با منتشر کردن هر تصویر از تولیداتتان می گیرید، می توانید بفهمید که کدام محصولات با استقبال بیشتری مواجه خواهند شد. حالا از آن کالاها بعنوان هدیه استفاده کنید. در این صورت نه تنها کابران بیشتری را به سمت خودتان جذب می کنید بلکه درج نام و برند تجاری شما روی محصولاتتان باعث می شود تا همیشه با شما همراه باشند.

مهم ترین بخش بازی های ویدیوئی، هیجان و اشتیاق است

حالا که تمام ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت کانال استریم را در اختیار دارید، بازی هایی را که به آنها علاقه مند هستید انجام دهید زیرا مردم می توانند ببینند و به اندازه شما هیجان زده شوند. باید همچنان به بررسی این موضوع که چه بازی هایی موفق تر هستند، کدام هشتگ ها پرطرفدار تر هستند ادامه دهید و در تمام کارهایتان از لوگوی مخصوصتان استفاده کنید

 اگر اهل نمایشگاه رفتن هستید، تیشرت و استیکر بسازید و از طریق کمپینی که با استفاده از هشتگ رویداد در توییتر راه می اندازید، با افراد جدید ملاقات کنید و بازی کنید و لذت ببرید.  برنامه آواتار ساز placeit را امتحان کنید. هم شیوه استفاده از آن بسیار آسان است و هم شخصیت های Fornite را دارد.

https://blog.placeit.net/gamer-hashtags

 

خرید صندلی گیمینگ

 

دیدگاه کاربران (0)
افزودن یک دیدگاه

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد