بررسی هدست گیمینگ بی سیم VOID Yellowjacket RGB کورسیر

بررسی هدست گیمینگ بی سیم VOID Yellowjacket RGB کورسیر

بررسی هدست گیمینگ بی سیم VOID Yellowjacket RGB کورسیر


مقدمه
بسیار عجیب است که ما در بازار جهانی شاهد 1 میلیون هدست گیمینگ PC هستیم و هریک از ظاهر و ویژگی های مختلفی برخوردارند. برخی از هدست بازی صدایی فوق العاده  داشته و برخی دیگر از هدست گیمرها نیز تنها ظاهرشان جذابست اما صدای باکیفیتی ارائه نمی دهند.

البته در این بین هدست گیمینگی وجود داشته که هر دو ویژگی یعنی ظاهر جذاب و کیفیت صدای فوق العاده را دارا می باشد .
حال کورسیر تصمیم گرفته تا با هدست VOID Yellow jacket RGB بی سیم (هد ست وایرلس گیمینگ پی سی) موفقیت بزرگی را در بازار هدست گیمرها بدست آورد.

هدست بازی با ظاهر جذاب و صدایی فوق العاده که نظر هر فردی علاوه بر گیمرها را به خود جلب می کند. این هدست کاربری آرامش بخشی داشته و اگر مدت زمانی طولانی از آن استفاده کنید هیچ ناراحتی نخواهید داشت.

یکی از ویژگی بارز ظاهری VOID Yellow jacket RGB، رنگ زرد چشمگیر آن بوده که جذابیتش را دو برابر می کند و بیننده را تحریک به خرید هدست گیمینگ می کند.
 


عملکرد داخلی هدست کرسیر


هدست گیمینگ کرسیر Yellowjacketبه یک جفت اسپیکر 50 میلیمتری با کیفیت صدای 7.1 Dolby مجهز است و می تواند از طریق نرم افزار اختصاصی CUE  صدایی فراگیر ارائه دهد.

صدایی که از این هدست بازی در جریان بازی یا هر محتوایی دیگر پخش می شود بدون نقص بوده و بسیار با کیفیت است. با نرم افزار CUE می توان کیفیت صدای هدست گیمینگ Yellowjacketرا تنظیم نمود تا همان کیفیت صدایی را که می خواهید پخش کند. با کلید تنظیماتی EQ می توان صدا را بین دو اسپیکر داخلی سوئیچ نمود و متاسفانه تنظیمات پیش فرض کمی ضعیف و نامناسب است و باس کمی دارد.

اما شما با تنظیم خود می توانید کیفیت هد ست گیمینگ را ارتقا داده و باس بالایی دریافت کنید. هدست بازیAstro A50 در زمینه باس کمی ضعیف به نظر می رسد و کیفیت نامناسبی دارد اماYellowjacketاز این نظر فوق العادست.

 


 

از آنجایی که هدست گیمینگ یک میکرون مناسب دارد بنابراین نمی توان ایرادی از آن گرفت. زمانی که با دوستان به صورت ویدئویی چت می‌کنیم شاهد اختلاف صوتی در هد ست کرسیر نیستیم و آنها هیچ شکایتی درباره کیفیت نمی کنند. اگرچه میکروفن انعطاف پذیرست اما کار کردن بسیار زیاد  با آن کمی موجب کاهش انعطاف پذیری می شود.

 


 
هد ست وایرلس گیمینگ پی سی:

از آنجایی که هدست بی سیم می باشد، عمر باتری اهمیت بالایی دارد. براساس تست های انجام گرفته هدست بازی  Yellowjacket کورسیر عمر باتری 8 ساعته داشته، اگرچه ممکن است در یک بازی مدت زمان بیشتری صرف شود.

البته کورسیر در تبلیغ خود عمر باتریYellowjacketرا 16 ساعت ذکر کرد اما خیر ، این چنین نبوده و تنها جنبه تبلیغی دارد . در نرم افزار CUE می توان سطح باتری هدست گیمینگ (هد ست وایرلس گیمینگ پی سی) را شاهد بود.

شاید عمر باتری هدست گیمینگ Yellowjacketهشت ساعت است اما می توان آن را در این زمینه یک هدست قابل قبول دانست.

 


 

هدست بی سیم Yellowjacket نیز همچون باقی دستگاه های بی سیم از جمله روتر، تلفن، بلوتوث و کنترل، طیف وسیعی از سینگال ها را پوشش می دهد.

در تست انجام گرفته هدست گیمینگ کورسیر توانسته در فاصله کافی به خوبی کار کند اما متاسفانه با فاصله بیش از حد اختلالاتی در عملکرد هدست بازی به وجود می آید. همچنین اگر بین شما و داک هدست گیمینگ کورسیر دیواری وجود داشته باشد، اختلالاتی به وجود می آید و عملکرد Yellowjacket دچار نقص می شود.

بنابراین در زمینه برد بی سیمYellowjacketامتیاز متوسطی می توان به آن داد و قابل توجیه نخواهد بود.
هدست گیمر Yellowjacketاز آنجایی که ترکیب رنگی چون زنبور دارد، تصور می کنید زنبور بزرگی روی سر خود قرار دادید. کورسیر در طراحی این هدست با تیم طراحی BMW ملاقاتی داشته تا بتواند بهترین طراحی را به گیمرها ارائه دهد. 

در حقیقت هدست گیمینگ  Yellowjacketطراحی برگرفته از زنبور داشته به شکلی که میکروفن آن نقش نیش زنبور، اسپیکرها بدن زنبور و دسته نیز نقش شاخک آن را ایفا می کند.  به نظر می رسد کورسیر به خوبی توانسته الگوی زنبور را پیاده سازد و آن را جذاب نماید.
 


در بیشتر قسمت ها احساس پلاستیکی مستحکم داشتیم و در جایگاه اسپیکرنیز فوم هایی به کار گرفته شده است. همچنین زمانی که روی سر جای می گیرد احساس سبک و راحتی به افراد می دهد.

کاربری هدست گیمینگ Yellowjacketبسیار لذت بخش بوده و می تواند عملکردی قابل توجه نیز در زمینه صدا داشته باشد.
در خرید هدست گیمینگ دقت داشته باشید زیرا تمامی نسخه های هدست گیمینگ کورسیر زرد رنگ نیستند اما ظاهری خوبی دارند.

اگر شما در یک بازی آنلاین شبکه ای باشید لوگوی کورسیر در میلیونها رنگ به صورت LED RGB و چشمک می زند. البته در حالت بازی تک نفره این حالت فعال نیست تا باتری بسیاری مصرف نشود.

قابلیت های متعدد دیگری در این هدست بی سیم مشاهده می شود که مجالی برای بیان آنها نیست. Yellowjacketبرخلاف سایر هدست ها کلیدهای اصلی آن به صورت عمودی در روی بخش اسپیکر جای داده شدند اما می تواند برای گوش فرا دادن آرامش بخش کلیدها نقش دست و پاگیری داشته باشند.

یکی از کلیدها هدست گیمینگ را روشن و خاموش می کند و دیگری صدای آن را قطع و وصل یا کنترل می نماید. در نتیجه کاربری آسانی وجود داشته اما نرم افزار اختصاصی هدست بازی را نمی توان به آسانی استفاده کرد و بایستی پس از مدتی به خوبی با هد ست بی سیم کورسیر آشنا شد.
در قسمت میکروفون هدست Yellowjacketچراغ های LED وجود داشته که به رنگ سبز و قرمز هستند. یکی از LED ها وضعیت هدست و دیگری به عمرباتری اشاره دارد. در حقیقت چنین ایده جذابی را ما در هیچ هدستی شاهد نبودیم و حال کورسیر آن را به کار گرفته است.
هدست کورسیر  Dolby 7.1 Yellowjacketگیمینگ  انتخابی فوق العاده در بین هدست ها محسوب می‌شود.

این هدست بازی جدای از ویژگی های بسیار خوب و کاربری لذت بخش با برند معتبری همچون کورسیر دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. البته باید ایرادتی از Dolby 7.1 Yellowjacketگرفت اما از آنجایی که ایرادات ناچیز هستند، بنابراین نمی توان به آن پرداخت.

 

 

برای اخبار روز فناوری ومقالات IT اینجا کلیک کنید

 

دیدگاه کاربران (0)
افزودن یک دیدگاه

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد