راهنمای کاربران؛ پرسش های متداول در مورد صندلی های DXRacer

راهنمای کاربران؛ پرسش های متداول در مورد صندلی های DXRacer

تصمیم گیری در خصوص خرید مناسب ترین صندلی کامپیوتر-گیمینگ

به گزارش گروه مهندسین تخت جمشید به نقل از سایت Ultimate game chair ، وبسایتی که به بررسی و معرفی بهترین صندلی های گیمینگ جهان میپردازد، «وقتی ما بر روی صندلی DXRacer مینشینیم، گویی بر ابری از آسمان تکیه زده ایم که هرگز مایل به برخاستن از روی آن نیستیم. پس از بررسی کامل عوامل کیفی گوناگون دریافتیم که این صندلی از لحاظ راحتی و آسودگی کاربر، یکی از برترین صندلی هایی است که تاکنون آزموده ایم و به جرات میتوان گفت که DXracer از این لحاظ بی نظیر است.»

 

با توجه به این نقل قول، سوالی که در اینجا پیش می آید این است که آیا این صندلی به بهای آن می ارزد و آیا این سطح کیفی را همواره  حفظ خواهد نمود؟

یافتن پاسخ این پرسش ها نیازمند بررسی و مطالعه مقالات متعددی است که ما بطور مداوم در بخش مقالات تخت جمشید قرار میدهیم، اما به گفته کارشناسان وبسایت مذکور، با توجه به استانداردهای فنی، کیفیت و راحتی بسیار شاخصی که DXRacer  ارائه نموده این محصول هرگز شما را مایوس نخواهد کرد.

 

کدام صندلی DXRacer برای شما مناسب است؟

انتخابهای بسیاری از کوچک تا بزرگ در بازار برای گیمرها وجود دارد. اما به عنوان کسانی که برندهای مورد توجه حرفه ای ترین  گیمرها را دنبال کرده اند باید بگوییم DXRacer سبک بازی کردن شما را متحول نموده و شما را همواره در مسیر نگاه میدارد.

البته ما قبلا درباره بهترین محصولات این برند بسیار صحبت کرده ایم، اما به راستی شما باید کدام محصول را برگزینید؟

اینکه مناسب ترین محصول برای نیازهای شما کدام گزینه است البته به عوامل گوناگونی وابسته است، اغلب اوقات انتخاب کردن از میان محصولاتی با چنین تنوع و گوناگونی، میتواند کار دشواری باشد. بنابراین ما اینجا 10 تا از رایج ترین سوالات پرسیده شده را آورده ایم تا شما را در تصمیم گیری یاری نماید.

 

سوالات متداول

 

سوال : راحت ترین صندلی DXRacer کدام است؟

 

ما با تلاش بسیار و بررسی مدوام، محصولات برتر را تا محبوب ترین صندلی نزد کاربران برشمرده و معرفی نمودیم. بر این اساس صندلی DXRacer Racing Series OH/RV118/NBW Newedge  در رأس صندلی های کلاس Racing قرار گرفت. برند DXRacer به دلیل راحتی فوق العاده محصولات و محافظت ارگونومیک از بدن کاربران، مشهور است.

بنابراین فقط باید از انتخاب مدلی که با قد و وزن و فرم اندامی شما تناسب دارد اطمینان حاصل کنید. چرا که این امر کلید دست یابی به حداکثر آسودگی و ایمنی DXRacer می باشد.

سوال : ارزانترین صندلی DXRacer موجود در بازار کدام است؟

 

بهای ارزانترین صندلی DXRacer در حدود 220 دلار است (نرخ مورخ 9 تیرماه 1396). هرچند این یک قیمت نجومی نیست، اما به طور کلی از مدلهای بی نام که با سطح کیفی حداقل در بازار موجود است گرانتر میباشد. ولیکن در عوض DXRacer  دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای بوده که این امر اختلاف بهای این محصول را بخوبی توجیه میکند. در میان تمام محصولات این برند، سری اوریجین دارای پایین ترین قیمت بوده که بهای مبداً محسوب میشود و باقی محصولات  بر حسب گروه و مدل دارای قیمت های بالاتری هستند.

 

سوال : آیا در بازار جایگزین قابل قبولی برای  DXRacer وجود دارد؟

مطابق آنچه که انتظار میرود در بازارهای جهانی برندهای متعددی موجود است که شاید بازه انتخاب شما را گسترده تر نماید. مقالات بسیاری در وبسایتها وجود دارد که شما میتوانید با کمک آنها در مورد این برند ها اطلاعات زیادی به دست بیاورید. اما همانطور که پیش تر گفته شد، با در نظر گرفتن عوامل متعدد همچون سطح عملکرد و راحتی، سطح کیفی مواد و تولید، استانداردهای فنی، ملاحظات ایمنی و بهداشتی، طراحی ارگونومیک، تنوع مدل و سایز و تم های گوناگون و بالاخره سطح نسبی قیمت، کمتر برندی را میتوان یافت که قابل جایگزینی با DXRacer باشد.

 

 

سوال : چرا گاهی مدلهایی که کاربران خواستار آن هستند، در بازار موجود نمی باشد؟

هیچ تضمینی برای اینکه مدلهای دلخواه شما همیشه در دسترس باشند وجود ندارد. قطعا انبارها فضای محدودی دارند و صندلی های DXRacer به سرعت در بازار به فروش میرسند.

DXRacer همواره از طریق شبکه های اجتماعی و نمایندگان رسمی خود در سرتاسر جهان، در خصوص عرضه محصولات خود اطلاع رسانی میکند. این شرکت خود را تنها ملزم به تامین کالای نمایندگان معتبر میداند که گواهی رسمی عاملیت فروش آن را دارند. بنابراین اگر شما در خارج امریکا هستید بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید دلخواه و برخورداری از خدمات و تسهیلات پس از فروش، مراجعه به توزیع کننده انحصاری DXRacer میباشد و دریافت اخبار و اطلاعات صحیح و معتبر تنها از طریق شبکه های اجتماعی این شرکت و نمایندگان رسمی آن در سرتاسر جهان میباشد. (گروه مهندسین تخت جمشید تنها نماینده انحصاری و رسمی DXRacer در ایران میباشد.)

 

 

سوال : آیا میتوان صندلی DXRacer را با رنگ دلخواه سفارش داد؟

هر مدل از محصولات DXRacer دارای رنگ بندی مشخصی است که به صورت آنلاین قابل سفارش میباشد. این درست است که DXRacer رنگین کمان بدیعی از انواع تم ها و رنگ بندی های گوناگون را در صندلی های خود به کار میبرد، اما برخی از مدلها نسبت به برخی دیگر  تنوع رنگی کمتری دارد. محصولات واقعا بزرگ سری تانک تنها دارای دو رنگ است، حال آنکه مدل OH/FH11/NCS در یازده رنگ گوناگون تولید شده است. البته گاهی ممکن است تمام رنگهای معرفی شده از یک مدل نیز در بازار موجود نباشد.

 

 

سوال : چه کسانی از DXRacer استفاده میکنند؟

بخشی از محبوبیت عام و شهرت DXRacer از مشارکتها و سرمایه گذاری های گوناگون این شرکت نشأت گرفته است. در هنگام برگزاری نمایشگاه ها و یا تورنمنت های بزرگ، DXRacer در Youtube  و شبکه های مجازی حضور فعالی دارد. در رخدادهای مهم بین المللی، تیم های مطرح گیمینگ و گیمرهای حرفه ای جهان مایل به حضور یک صندلی محبوب و شاخص گیمینگ در کنار خود هستند، و این سبب همکاری های متعدد DXRacer با بزرگان این عرصه و شیفتگان سرشناس گیم های ویدئویی شده است

 

 

سوال : آیا  DXRacer به جز گیمینگ عملکرد و کارآیی دیگری دارد؟

 صدالبته. یکی از کاربردهای محوری دوگانه محصولات DXRacer بهره برداری بعنوان بخشی از مبلمان اداری در دفاتر و ادارت می باشد که به سبب پشتیبانی از اصول ارگونومیکی و برخورداری از استانداردهای کیفی سطح بالا، کارکردی ایمن و راحت در خلال ساعتهای طولانی کار، برای کارب فراهم می آورد که این نیز یکی از وجوه تمایز DXRacer نسبت به برندهای دیگر میباشد.

هرچند ممکن است همه مدلهای این برند،  به طور تام با اجزای دکوراسیون سنتی برخی از دفاتر و ادارات هماهنگ نباشد، اما نمیتوان  نقش موثر این محصول را در فراهم آوردن بهره وری سازمان و ایمنی نیروی کار نادیده گرفت. ضمن اینکه در شرکتهای فناوری و مجموعه های صنایع مدرن و یا بنگاه های استارت آپ، DXRacer از لحاظ دکوراسیون مناسبترین چشم انداز را در ست اداری این محیط ها تعریف میکند. در واقع این محصول برای مقاصد گوناگون اعم از کار یا تفریح، ایمن ترین و راحت ترین «پشتیبان» به حساب می آید.

همچنین با توجه به تولید طیف گسترده ای از فرم ها و انواع گوناگون، از طراحی صندلی باشکوه اتومبیلهای مسابقه گرفته تا مدل های لوکس یا کلاسیک، DXRacer همواره گزینه های دلخواه شیک و راحت را در اختیار انواع سلیقه و کاربردها قرار میدهد.

 

 

سوال : محصولات DXRacer از لحاظ سایز چه بازه هایی را پوشش میدهند؟

برای اینکه هرکسی با هر سایز و فرم اندام قادر به انتخاب مناسبترین صندلی برای خود باشد، DXRacer مجموعا در 5 گروه سایز وجود دارد که این بازه از کوچکترین سایز (S) تا بزرگترین (XXL) را در بر میگیرد که قیمت هر گروه به تناسب سایز متفاوت است. اساساً به جز چند نمونه انگشت شمار، در اغلب مدل ها ترکیبی از فرم و گروههای سایزی گوناگون برای انتخاب وجود دارد.

 

 سوال : تفاوت سری های گوناگون محصولات DXRacer در چیست؟

گروه های مختلف محصولات DXRacer  شامل بازه متفاوتی از فرم و عملکردهای  مختلف بوده که پاسخگوی طیف وسیعی از سلائق و نیازهای گوناگون میباشد. بعنوان مثال مدل های سری ریسینگ، از لحاظ طراحی به ریشه های کمپانی نزدیک تر است و عموماً مورد توجه و علاقه جوانان قرار دارد، حال آنکه سری اوریجین که بعدها به سبد محصولات شرکت افزوده شده، دارای ویژگی های متفاوتی است که آن را عامه پسندتر نموده است. همچنین سری های کینگ، سنتینل، و تانک که از لحاظ قیمت به ترتیب سیر بالارونده ای دارند، بیشترین راحتی و پشتیبانی را وابسته به نرخ تعیین شده ارائه میدهند. (محصولات سری اوریجین ارزانترین و محصولات سری تانک گرانترین گروه ها را تشکیل میدهند.)

 

سوال : چه عاملی DXRacer را از یک صندلی متوسط گیمینگ متمایز میکند؟

شرکت DXRacer اعتماد بالایی به محصولات خود دارد و براین اساس تسهیلات کم نظیری را ارائه میدهد. ویژگی و کیفیت تولید محصولات گوناگون این برند، به طور مفصل در مقالات و ویدئوهای آن تشریح شده است. عوامل متعددی وجود دارد که DXRacer را در مقایسه با قیمت تعیین شده از انواع دیگر متمایز میکند. مشکلات فراوانی که کاربران صندلی های دیگر با آن روبرو هستند و به کرات در این باره گفتگو شده، هیچ یک در صندلی های DXRacer دیده نمیشود. تنوع فرم، رنگ بندی و بازه سایزبندی این برند تقریبا بی مانند است. مواردی همچون عدم تغییر شکل محصول در اثر استفاده دراز مدت، طراحی تشک و تکیه گاه، نوع فوم و روکش به کار رفته، وجود امکانات و مکانیزم های متعدد تنظیم، ثبات و استحکام پایه ها و چرخ ها، طراحی دسته های صندلی و پد گذاری سطح آن، راحتی غیر قابل انکار و دهها عامل دیگر که در DXRacer دیده میشود، به وضوح بیانگر وجوه تمایز این محصول با کیفیت است که بررسی آنها تصمیم گیری را برای شما آسان خواهد نمود.

 

دیدگاه کاربران (0)
افزودن یک دیدگاه

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد