ایونت مشترک تخت جمشید و فروشگاه های تک

ایونت مشترک تخت جمشید و فروشگاه های تک

در تاریخ نهم خرداد ماه 1403 ایونت گیمینگ مشترک تخت جمشید و فروشگاه های تک برگزار شد.در این  ایونت شرکت کنندگان برای دو بازی مورتال کمبت و فیفا نام نویسی کرند و به دو گروه مجزا تقسیم شدند.تعداد متقاضیان در بازی فیفا تقریبا دو برابر بود.این مسابقه که به میزبانی فروشگاه های تک بود ، در 2 طبقه ی مجزا از فروشگاه برگزار شد که هیجان بالایی در هر دو طبقه موج میزد.
یکی از جاذبه های این ایونت حضور 2 گیمر عزیز ، آقایان امید احمدی و افرو که برای بازیکنان بسیار محبوب و پر انگیزه بودند.


شرکت کنندگان به صورت دو به دو از ساعت 1 ظهر شروع به بازی کردند و برنده ی هر بازی به مرحله ی بعدی صعود میکرد و با برنده ی بازی جاری شروع به بازی کردند.بازی های هر دو گروه همزمان استارت خورد و تقریبا تا ساعت شش عصر رقابتی هیجان انگیز بین هردو تیم برقرار بود . در نهایت برندگان رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند و جوایز نقدی و نفیسی به آنها تقدیم شد.تمامی شرکت کنندگان در تایم استراحت پذیرایی شدند و انرژی گرفتند.
علاوه بر مسابقات ، یکی دیگر از دلایل برگزاری این ایونت ، برگزاری جشن تولد 1 سالگی فروشگاه های تک میباشد .


این  ایونت جو کاملا صمیمانه و دوستانه ای داشت. بازی ها در  یک  فضای رقابتی هیجان انگیز صورت گرفتند و تیم گروه مهندسین تخت جمشید و های تک تمام تلاش خود را داشتند که خاطره ای خوب و به یاد ماندنی از این ایونت برای شرکت کنندگان به جا بماند.

دیدگاه کاربران (0)
افزودن یک دیدگاه

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد