مسابقات فیفا و ای-فوتبال

مسابقات فیفا و ای-فوتبال

مسابقه فیفا و ای فوتبال به میزبانی اردبیل

مسابقات فیفا و ای فوتبال شمال غرب کشور به میزبانی اردبیل با شگفتی های بسیار به پایان رسید.
قهرمان ای فوتبال از کرمانشاه آمد، جام فیفا را تبریزی ها به خانه بردند. دست میزبان از جام باز ماند.
مسابقات قهرمانی ورزش های الکترونیکی در دو رشته ی ای-فوتبال و فیفا با اسپانسری گروه مهندسین تخت جمشید و به همت گیم نت بیگ بنگ اردبیل و مجموعه ی کلوتیک برگزار شد.


در این مسابقات که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان استان اردبیل و ورزش های همگانی برگزار شد، 110 نفر در رشته ی فیفا و 76 نفر در رشته ی ای فوتبال شرکت داشتند.
مسابقات در دو روز جداگانه در تاریخ 25 و 26 بهمن در تالار شهدای مدافع حرم اردبیل با حضور چند تن از قهرمانان و رتبه داران کشوری پیگیری شد، بازیکنانی از استان های آذریبایجان شرقی و غربی ، ارومیه،اردیبل،زنجان، کرمانشاه، گیلان و کردستان حضور داشتند و شرکت کنندگان در هر رشته به صورت دو حذ فی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
هیجان بالای مسابقات و شور اشتیاق بینندگان اتمسفر محل برگزاری را بسیار پرشورتر میکرد، سطح بالای بازی ها و هیجان بالای بیننده ها فشار روی پلیر ها رو هر لحظه بیشتر و بیشتر میکرد، در سالن شهدای اردبیل غوغا بود،یک فستیوال کامل از اشک ها و لبخند ها ، عین فوتبال،عین زندگی؛ اما در نهایت همه در یک موضوع مشترک میشدند اخلاق و معرفت که این رقابت ها رو هر چه زیباتر میکرد.


درنهایت آقای رسول اکبری پلیر خوش ذوق کرمانشاهی توانست در رشته ی ای فوتبال قهرمان شد و جایزه ی نفر اول که میز گیمینگ گیم مکس بود را تصاحب کرد و در شته ی فیفا نعیم عشرتی پلیر اسم و رسم دار تبریزی موفق شد تمام رقبا را از میان بردارد و برنده ی صندلی گیمینگ کولرمستر شود.
مجموع جوایز این مسابقات که توسط گروه مهندسین تخت جمشید در حمایت از جامعه ی گیمرها و صنعت گیم صورت گرفته بود به 50 میلیون تومان میرسید و قهرمانان هر رشته پس از پایان مسابقات جوایز خود را از دستان مدیر ورزش های همگانی استان دریافت کردند.

با توجه به پتانسیل بالای استان اردبیل و زیر ساخت مناسب آن، میتوان اردبیل را یکی از مدعیان برگزاری مسابقات کشوری دانست.

دیدگاه کاربران (0)
افزودن یک دیدگاه

    هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد